Torogluna Ceza Yook:)

by Uydu Frekansları,Uydu Kanalları,Canli İzle,Turksat,Uydu Problemleri on 5 Aralık 2011 Pazartesi


Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), Lig TV’de yaptığı programında, “Ben kodu mu oturtan genelkurmay başkanı isterim.” ifadeleri ile kamuoyunda günlerce tartışma konusu olan Erman Toroğlu’na ceza vermekten vazgeçti.
Olaydan sonra Toroğlu’nun davranışlarından dolayı Lig TV’den müeyyide uygulamak üzere savunma talep eden Üst Kurul üyeleri, gelen cevaptan tatmin oldu. Kurul üyeleri, önceki gün yaptıkları toplantıda Toroğlu’nun sözlerinin eski Genelkurmay Başkanı Hilmi Özkök’e hakaret içermediği, sözlerin eleştiri sınırları içerisinde kaldığı kararını verdi.
Toroğlu, Lig TV’de Şansal Büyüka ile yaptığı programında, Genelkurmay Başkanlığı görevinden emekliye ayrılan Orgeneral Hilmi Özkök için; “Onun için diyorlar ki, çok demokratik, çok beyefendi. Tamam öyle olsun. Ama ben çok demokratik bir genelkurmay başkanı istemiyorum. Benim genelkurmay başkanım yumruğunu masaya vuracak. Benim askerim kodu mu oturtmalı.” ifadelerini kullanmıştı.
Özkök Paşa ise Toroğlu’nun ifadelerini, “Herkes kendisine layık genelkurmay başkanını özler.” cevabını vermişti.

Blog, Updated at: 12:08

0 yorum:

Yorum Gönder


Facebook Sayfamızı Beğenin

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İzleyiciler